DISKUSIE
SLEDOVAŤ BLOG
Vitajte na mojom blogu
luky31

Recenzia - Linkin Park - Living Things
pridal luky31 29.6. 2012 o 10:28

Na Living things sme našťastie nečakali tak dlho ako na iné albumy. Vyšiel po roku a pol od skvelého albumu A Thousand Suns, ktorý mne osobne sadol. Teraz tu máme už piate album, ktoré je plné songov a jedného intra. Na tomto albume LP spojili podľa mňa Minutes  to Midnight a A Thousand Suns a vyšiel z toho takmer dokonalý mix týchto albumov. Living things je vážne živý album a podľa mňa nadchne každého, kto má rad LP či už od čias HT alebo až od MTM. Každý si v ňom nájde to svoje.

LOST IN THE ECHO – Skvelý začiatok albumu, výborný Mike-ov rap a úderný Chesterov refrén, ktorý vás chytí a budete si ho pospevovať. Celkovo mi song pripomína Wretches and Kings z ATS. Je to taký electro - energický song kedy si uvedomíte prečo  máte radi LP. Rap, refrén, screaming. Pecka  10/10.

IN MY REMAINS – Energia prvého songu pokračuje v tomto ďalšom  dobrom rockovom songu kde je už viac Chestera. Electro zvuky sú tentoraz v pozadí a presadia sa gitary a bicie. V tomto songu ma trošku vyruší spomalenie v druhej polke keď začína Mike spievať ale potom sa song vráti do pôvodného tempa, môžete si pospevovať refrén a Mike pomaly ukončí song. 9/10

BURN IT DOWN – Prvý singel z albumu. Song, ktorý je zas viac do elektroniky. Príde mi to taký typický Linkin parkovský song pre rádia. Ako bolo What I´ve done potom New Divide tak teraz je Burn it down. Na tento song som si už zvykol nakoľko ho už mam dosť opočúvaný odkedy mal premiéru. Mike-ov rap sa mi do songu dosť hodí a hlavne na konci keď sa spieva refrén. Pri tom mávam doteraz niekedy zimomriavky. 9/10

LIES GREED MISERY – Do tohto songu som sa zamiloval hneď na prvé počutie. Rýchlejší song, Miko-v kvalitný rap a ten Chesterov refrén...klobúk dole. Konečný ukričaný refrén dokazuje že Chestera kričanie baví. Jeden z najlepších songov na albume, len škoda že kratší. 10/10

I´LL BE GONE – Song ako vystrihnutý z MTM. Nádherná rocková skladba v dobrom tempe. Minimálne použitá elektronika, len Chester, gitary, bicie a husle. Čo viac si priať? Len mi príde trošku nevýrazný refrén. Dúfam že sa bude hrávať na koncertoch. Veľmi kvalitný song. 8,5/10

CASTLE OF GLASS – Jeden z najpodarenejších songov na albume. Zamiloval som si ho od prvých tónov. Hlavu mi hneď začalo hýbať do strán podľa rytmu. Komu sa toto nepáči tak už neviem :) . Výborný chytľavý refrén a Mike –ov spev je podarený. Nič zlé sa na tento song hádam nedá povedať. 10/10

VICTIMIZED – Toto je ťažko opísať. Šialený song, ktorý keď som prvý krát počul som mal pocit ako keby ma niekto mlátil :D . Je to šialenosť so zborovým spevom, screamovaním, tvrdým  rýchlim rapom, zas screamovaním a potom j*ebaním do bicích prevádzaných electro zvukmi a gitarou. Tento song ma napadne vždy keď vidím nejaké násilné protesty v telke. Na tento song som už si zvykol takže ho beriem. Na koncertoch to bude masaker. 8/10

ROADS UNTRAVELED – Teraz sa albumu presunul do takej kludnejšej polky. Tento song je pohodová balada s krásnym textom, ktorý aj keď si náhodou nezapamätáte, citoslovcia vám budú úplne stačiť. Pomaly už typické spojenie Chesterovho a Mike-ovho spevu je výborné. Takže ako si niekedy budete pripadať sami tento song vám ukáže že nikdy nie ste sami. 8/10

SKIN TO BONE – Neviem ako začať... tento song je pre mňa ako Castle of Glass, na prvé počutie som si ho zamiloval. Čistý elektro song v miernom tempe s ľahko naučiteľným textom, ktorý si spievam keď nemám čo na prací. Mike-ov spev mi miestami príde ako keby mal vypité. Ako povedal Chester je to šialený electro song so skvelými beatmi. Toto chcem aby hráli live aj keď si myslím že sa toho nedočkám. Uvidím. 10/10

UNTIL IT BREAKS – Príde mi to najslabší song na albume. Po tom ako Mike rapoval časť na koncertoch som čakal niečo iné ale zas ak to budú hrať naživo nemusí to byť také zlé. Mike-ov rap je ale kvalitný a pomalší ako v iných songoch. Príde mi to ako demo z ATS alebo z čias keď sa kapela volala Hybrid Theory. Na druhú stranu Bradov spev mi príde dobrý na uspávanie takže tu máme ďalšieho speváka po Phoneixovi. Takže už len nech Joe a Rob majú vlastné sólo. 6/10

TINFOIL – Inštrumentálka a intro k Powerless. Trochu mi pripomína Wake z MTM. Nebudem hodnotiť.

POWERLESS – Čisto Chesterov song, ktorý sa z pomalého tempa na začiatku od piána dostane postupne k bicím a krásnej gitare v už rýchlejšom tempe. Veľmi vydarený song. Pripomína mi Shadow of the day, ktorý mám veľmi rád. Pri tomto songu som mal slzy na krajíčku zo sily tohto songu a aj preto lebo teraz bezmocne môžeme čakať na ďalší album. 9,5/10

Celkovo album hodnotím na 9/10.

Ako každý album ma svoje slabšie miesta a každý si na ňom nájde to čo sa mu páči a nepáči. Podľa mňa LP našli sami seba a toto je hudba, ktorá ich baví, ak má byť nasledujúci album v podobnom duchu sem s ním. Momentálne počúval Living things už štvrtý deň a ešte ma neomrzel a teším sa postupné objavovanie jednotlivých vrstiev songov.  Living things – album o nás a s nami.

Prístupov 5146
Kvalita článku
(82%) hlasov 5